Menu

Klucz do twojej siły

Luty 26, 2015 - problemy z potencją
Klucz do twojej siły

indeks1
Tajemnica Twojej mocy

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o własną wagę. Okazuje się, iż nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżce ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – obniżenie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podniesienie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których rola polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, na przykład… testosteronu. Rozciągnięte w czasie albo częste głodówki lub zupełne
cialis bez recepty
usunięcie wszelakiego typu tłuszczów z diety, mimo niskiej albo prawidłowej wagi ciała też może negatywnie wpłynąć na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj zgodnie z zasadą „to, co dobre dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Nadmierne spożywanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. Stąd zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – transfer krwi. Skoro erekcja polega na zapełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie wypada chyba pisać jaki będzie skutek, gdy tej krwi do omawianego narządu dopłynie zbyt mało. Wszystko jest dla człowieka, jednakże, jeśli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, tania viagra
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w różnej postaci odłóż na szczególne okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają sporo błonnika, który skutecznie wpływa na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso i chudy nabiał, nie jedz codziennie żółtego sera.