Menu

Dieta na potencję

Styczeń 7, 2015 - problemy z potencją
Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym czynnikiem wpływającym na potencję jest prawidłowe jedzenie. Dobra może łatwo poprawić nie tylko stan potencji, lecz również płodność. Zwróćmy najpierw uwagę na to, co się dzieje podczas ejakulacji. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wówczas do dosyć ważnych ubytków selenu. Możemy go unormować jedząc tuńczyka, orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Kolejny tak samo ważny element w naszej diecie to cynk, który odpowiada za przyswajanie testosteronu, ten z kolei pobudza popęd seksualny. W czasie spożywania napojów procentowych czy palenia tytoniu spada poziom cynku, a łatwo go zwiększyć jedząc potrawy strączkowe, niektóre ryby, białe mięso, żółtka jaj albo ostrygi.
Niesamowicie istotnym składnikiem jest również arginina, która stanowi osiemdziesiąt procent spermy. Arginina powiększa produkcję spermy a także wydłuża czas życia plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy także w czasie chemicznej przemiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne poddają się powiększeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich składnikach jak czekolada, mięso wołowe, nerkowce, makrela, orzechy, słonecznik czy indyk.
Warto zwrócić także uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, która jest określana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, jajach, nasionach pszenicy oraz razowym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, która wpływa na właściwe działanie hormonów. Jeżeli pragniemy unormować jego niedobory warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie cialis tanio