Menu

5 sposobów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

Luty 20, 2015 - problemy z potencją
5 sposobów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia ciała działają pozytywnie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają także czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swoje seksualne możliwości, sprawność i wytrzymałość. Poznaj 5 rodzajów ćwiczeń, które najskuteczniej polepszą twoje łóżkowe igraszki!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy chcą poprawić jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant ćwiczeń stymuluje wytwarzanie testosteronu, który jest podstawowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski apetyt seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż poczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Ilość testosteronu rośnie, gdy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. tania viagra

Aby ulepszyć jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czuć większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych partii ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – dużo z tych grup mięśniowych pracuje podczas stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane również dla mężczyzn – umożliwiają przedłużenie stosunku oraz ułatwiają kontrolę wytrysku, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj cialis